Hot posts
recent

Už nebudu nakupovat v A3 SPORTu

Nejsem typ člověka, který by se nějak extra vyžíval v častém nakupování. A tak když jsem si potřeboval pořídit nové boty, zvolil jsem v podstatě cestu nejmenšího odporu a koupil to, co se mi zdálo dobré, ale hlavně, bylo to "po ruce".
Dnes už vím, že to nebylo dobře. Už léta jsem (co se obuvi týká) věrný především značce NIKE. Letos jsem udělal (více méně z lenosti) výjimku. V prodejně A3 SPORT, v kolínském OC Futurum (neměl jsem ho zrovna daleko) neměli žádné Nike, které by se mi buď líbily, nebo mi padly velikostí. A tak jsem si řekl, že Puma také nevypadá špatně a trička co mám jsou v poho, tak si pro tentokrát koupím Pumu. Chyba. Po asi třech měsících nošení se mi začala propadat pata a kompletně odlepovat podrážka.


Nemívám ve zvyku zboží reklamovat. A když, tak se většinou jedná o věci typu nefunkční router nebo špatné RAMky. Ale boty, to jsem snad nikdy nereklamoval. Nike vždycky držely. Ovšem tentokrát, ani nevím proč, jsem si lístek od bot schoval. Tak jsem se rozhodl: "Boty skoro za dvojku a nevydrží tři měsíce? To nemůžu nechat jen tak." Vydal jsem se tedy do A3 Sportu boty reklamovat. Prý všechny reklamace posílají do Plzně a mají na to 30 dnů. Říkám si: "OK, si počkám. Staré Nike jsem nezrušil a stejně bude teď teplo na sandálky."

Dnes (jeden týden po reklamaci) mě překvapil e-mail, že reklamace je vyřízena a připravena k odběru na prodejně. Sice na pěti krátkých řádcích byly použity tři fonty, ale budiž. Jsem rád, že to šlo tak rychle. Ovšem, to jsem se radoval předčasně. Reklamace byla k mému překvapení zamítnuta.

Pominu-li fakt, že celý reklamační protokol obsahuje přehršel typografických hrubek, je napsán v
Jan Hřídel

Jan Hřídel

Copyright © 2011-2015. Ing. Jan Hřídel, All Rights Reserved. Powered by Blogger.