Ohlédnutí za 2011, rokem létání

Co pro vás znamenal rok 2011?
Určitě se toho v roce 2011 událo u každého z nás mnoho a mnoho, takže nemá smysl to tu moc rozmazávat. Přece jen, kdo z nás žije historií (omlouvám se všem dějěpisářům, neberte si to osobně), že? ;-)
Jaký byl můj rok 2011? Projděte mé digitální stopy: můžete prolistovat tento blog, checknout mou facebook timelinu, pročíst posledních cca 1100 tweetů, prohlédnout fotografie na Picasa web albu a v neposlední řadě se prokroužkovat k mému Google+ profilu.

Let do Maroka

Ovšem jednu věc bych přesto vyzdvihl. Rok 2011 byl pro mě osobně rokem létání. Proč? Protože jsem uskutečnil 10 přeletů, a to:

  • Porto → Marrakech [Ryanair]
  • Marrakech → Porto [Ryanair]
  • Porto → Barcelona [Ryanair]
  • Barcelona → Praha [Wizz Air]
  • Praha → Barcelona [Wizz Air]
  • Barcelona → Porto [Ryanair]
  • Praha → Ženeva [Swiss]
  • Ženeva → Porto [TAP Portugal]
  • Porto → Frankfurt [Lufthansa]
  • Frankfurt → Praha [Lufthansa]
Chápu, že někomu to přijde jako naprosto směšné číslo, ;-) Ale pro mě osobně to byl významný milník. Nehledě na to, že statisticky byl rok 2011 nejbezpečnější, co se letecké dopravy týká: 1 mrtvý na 7 milionů pasažérů.

Každopádně, tak jako tak, pro všechny tu mám PF 2012!


Comments