Hello World!

Zdravím Tě, zbloudilý čtenáři!

Pravě čteš úplně první příspěvek na mém novém blogu. Není to můj úplně první blog. Kdysi už jich pár běželo na www.hridel.com. To je doména, kterou používám od roku 2004. Jasně líbilo by se mi hridel.cz, ale dohadujte se s právníkem... Přenechám ji tedy panu advokátovi. ;)

Jenže, všichni víme, jak to s blogováním chodí... Prvotní nadšení rychle vyprchá, a pak už se to neaktualizuje a zastarává, ...

Tudíž bylo na čase udělat pár změň. Na www.hridel.com je nyní můj osobní profil -- Google profil. Tedy osobní vizitka, mikroblog (ten se mi kupodivu zatím daří poměrně dobře aktualizovat -- hlavně díky mému twitter účtu a YouTube kanálu), amatérské (nikoli erotické) fotografie (hlavně z různých výletů) a nově také mé +1 (Google plus jedničky).

A blog jako blog jsem šoupl na subdoménu blog.hridel.com. A jako celek jsem ho založil zcela nově na technologii od Google. Holt, už jsem zlenivěl programovat si vlastní. ;-)

A proč, že se tento příspěvek jmenuje "Hello World!"? Odpověď je snadná. Jako správný programátor (tak, jestli "správný" nevím, ale pár let jsem to na vysoké studoval) začínám nové věci typicky programátorsky, tedy: Hello World!

P. S.: Při založení tohoto blogu si nekladu za cíl zahltit vás tunou superčlánků o ničem. Vůbec ne... Spíš je to takový doplněk k Twittru... Občas se mi prostě něco na twitter nevejde, tak to budu uchovávat pěkně na jednom místě.

Comments